• به

    کانال نفت

    ،

    مرجع صنعت نفت و پتروشيمي

    خوش آمدید.
  • امروز: یکشنبه 19 مرداد 1399
  • آخرین به روز رسانی: یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵

توسعه میز خدمت الکترونیک در شرکت گاز خراسان جنوبی

توسعه میز خدمت الکترونیک در شرکت گاز خراسان جنوبی
  • کانال نفت  
  • 17 اسفند 1398-04:26
  • 97 بازدید

به گزارش کانال نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد مردم استان خراسان جنوبی، شهروندان گرامی می‌توانند برای دریافت خدمات غیرحضوری به آدرس وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات‌رسانی و تکریم مشترکان، با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا شهروندان بدون مراجعه حضوری و به‌صورت آنلاین و الکترونیکی به ۱۶ فعالیت دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در تشریح فعالیت‌های الکترونیک موجود، اظهار کرد: پرداخت قبوض، دریافت فهرست قبوض، دریافت فهرست پرداخت‌ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت است که به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به وب‌سایت این شرکت قابل انجام هستند.

هاشمی اظهار کرد: درخواست تست کنتور، رفع اشکال قبض، اصلاح آدرس، درخواست جمع‌آوری تجهیزات، درخواست قطع گاز، جابه‌جایی یا جمع‌آوری علمک، دریافت جزئیات محاسبه صورت‌حساب، درخواست تعویض کنتور و ثبت و پیگیری شکایات نیز از طریق مراجعه به میز خدمت الکترونیک امکان‌پذیر است.

وی یادآور شد: مشترکان گرامی برای بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت گاز خراسان جنوبی به آدرس:   www.nigc-skgc.irو انتخاب منو میز خدمت الکترونیک درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

انصراف از پاسخ دادن